VEDENÍ Účetnictví
Jsme připraveni Vám poskytnout plný servis v oblasti účetní problematiky, stejně jako v dalších oblastech informačního systému Vaší společnosti.
Vedení účetnictví zahrnuje zejména:
- Kompletní zpracování a vedení účetnictví
- Vedení Hlavní knihy, Účetního deníku, Pokladní knihy
- Vedení a zpracování závazků a pohledávek klienta, zasílání přehledů závazků a pohledávek dle aktuální potřeby
- Pravidelné informování o stavu účetnictví
- Vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku
- Karty investičního majetku
- Zatřiďování majetku do odpisových skupin
- Vedení evidence skladu a skladové hospodářství
- Záznamní povinnost k DPH
- Účetní závěrka, inventarizace účtů
- Rozvaha, výsledovka, výkaz zisků a ztrát
- Zpracování daňového přiznání k dani z příjmu, k DPH, k silniční dani aj.
- Příprava a zasílání platebních příkazů či platebních vzorů a jiných formulářů
- Vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest
- Zakládání Rozvahy a Výkazu zisků a ztrát klienta do příslušné Sbírky listin vedené rejstříkovým soudem (zákonná povinnost)
- Sledování saldokonta, propočtu daňové povinnosti, upozornění na rizikové položky na účtech, atd.
- Asistence při inventurách
- Zastupování před FÚ při kontrolách a místních šetřeních
- Skladování a archivace dokladů